2014. február 18., kedd

KERESZTEM


Néha úgy gondolom,
Túl nehéz a sorsom,
Súlyos, nagy keresztem
Görnyedezve hordom.
Keresem a helyet,
Hová letehetném...
S látom, ahogy Jézus
Közelít már felém.
Mosolyogva mondja :
"Segítek én vinni.
Életedet bízd rám,
És tanulj meg hinni!"
Köszönöm, Jézusom!
Mondom szégyenkezve,
És egész más szemmel
Nézek keresztemre.
Tudom, egykor vitte
Ő is szörnyű terhét,
Összeverve, vérzőn,
Rá fel is szegezték.
Szeretetből, értem
Meghalt a kereszten,
S feltámadt, hogy nekem
Életet szerezzen.
Hogy e nagy áldozat
Hiába ne legyen,
Követem Uramat,
Fölvéve keresztem.
Boldog vagyok immár,
Él a remény bennem,
Hogy Jézussal leszek
örökké a Mennyben.


                                                                       


                                                                             

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése