2014. február 18., kedd

IGEN










Életem letettem
Úr Jézus, kezedbe,
Biztos helyen ott van,
Hisz Megváltóm vagy Te.

Szívem most irántad
Újra lángra lobban,
Egyre jobban érzem,
Csakis Érted dobban.

Szeretetem oly nagy,
Szívem érzi, várja,
Hogy egy nap visszajössz
E rohanó világba.

S megáll a rohanás…
Eláll lélegzetem…
Itt van, kire vártam:
A hatalmas Isten!

Sokan pánikolnak,
Kik nem jártak hitben.
Tartják lámpásukat,
De olajuk nincsen.

Pedig mondta Urunk,
Legyünk mindig készen,
Mikor nem is várjuk,
Nagy jel lesz az égen.

Látszik majd mindenhol
Nyugattól Keletig…
Ebben az órában
Minden ítéltetik!

Rádöbbenek én is:
Itt a nagy pillanat!
Remegő lélekkel
Vizsgálom magamat.

Vajon jól csináltam?
Hitem megtartottam?
Vagy tévúton jártam,
S mindent elrontottam?

Érdemem , egy szál se,
Tudom, Uram, tudom!
Mentsd meg mégis lelkem,
Irgalmas Jézusom!

S én remegve várok:
Vajon mit mond? Ítél?
Tudom, Isten látja,
Mindenki , mennyit ér.

Mérlegre felállok…
Vajon merre billen?
S megnyugodva látom,
Nem hiába hittem!

Szelíden szól Jézus:
„Nem kell ide érdem!”
Hiszen Ő már meghalt
A keresztfán értem.

Tisztán megyek immár
Atyám országába,
Jézusom Szent Vére
Bűneim lemosta.

Belépek a Mennybe…
Lassan körülnézek :
Istent dicsőíti
Milliónyi lélek.

Hófehér ruhámban
Beállok a karba,
S imádó szívemből
Új dal száll magasba.
……………………………….
Történetem végén
Őszintén bevallom,
Csupán képzeletem
Játszott e sorokon…

Jó volt azért mégis
Elmélázni rajta…
Történhetne így is,
Ha Isten is akarja.

De ne legyen mégsem,
Ahogy én képzelem!
Uram, a Tiednél,
Úgysincs jobb ötletem.

Amit Te terveztél,
Az a legjobb nekem!
Bizalommal mondom:
IGEN, URAM! IGEN!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése