2014. április 6., vasárnap

TERHEK NÉLKÜL



                                            










Ahogy teltek, múltak az évek felettem,
egyik-másik bűnből már kiöregedtem…

Gondolhatnád, ettől biztos szentebb lettem,
de szó nincsen róla , még sokszor elesem.

A parancsok közül, ha egyet megszegek,
semmibe veszem én ezzel mind a tízet.

És a törvényeknek, mi a foglalatja?
Csakis a szeretet, Jézus tanította.

Bárcsak e parancsot meg tudnám tartani…
Szavaimmal soha, senkit sem bántani…

Kérem hát az Istent, formáljon át engem,
szeretete bennem tovább növekedjen.

Addig is, amíg tart e hosszú folyamat,
felkeresem néha gyóntató papomat.

Személyében, tudom, Jézusomnak vallok,
s mivel ő irgalmas, feloldozást kapok.

Ha őszinte szívvel, bűneim megbánom,
Mindenért megbocsát hűséges Megváltóm.

Tisztító fürdőként éli meg a lelkem,
ahányszor felfrissül a Szentlélek vizében.

Addig szennyes ruhám, hófehér lesz újra,
s megint tiszta lappal indulok utamra.

Ekkor furcsa érzés kerít hatalmába:
sehol, semmi teher-nézek vállaimra.

S mintha nem a földön, de fölötte járnék,
könnyű lépteimmel , a magasba szállnék…




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése