2014. április 5., szombat

TAMÁS

                                        

                      
 













Jöttek lelkendezve: „Mi láttuk az Urat!”
Ő azonban így szólt: „Nem hiszem szavukat!”

„Megjelent…megjelent…, minden csupa titok…
Mutassatok nekem kézzel is foghatót!”

Nyolc nap elteltével ismét együtt voltak,
Jézusukat várva, csendben imádkoztak.

Tamás is velük volt, várt a pillanatra,
Hitetlenül nézett a bezárt ajtóra…

Nem is kellett nyitni, Jézus ott volt megint,
„Békesség nektek!”- köszöntött mindenkit.

Majd Tamáshoz fordult: „Tedd ide az ujjad,
Nyújtsd ki kezeidet, érintsd oldalamat!”

„Én Uram és én Istenem!”-csupán ezt felelte…
Most, hogy látta Urát, megszilárdult hite.

Vajon hányszor voltam hitetlen, mint Tamás…?
„Él az Isten, itt van!”-mondhatta bárki más.

Bocsáss meg, Jézusom, még én sem láttalak,
Hiszek kegyelmedből, hiszek a szavadnak!

Igéd szerint , boldog csak akkor lehetek,
Ha kétkedés nélkül hiszek Benned, hiszek!






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése