2015. június 5., péntek

KATASZTRÓFAVÉDELEM (OKOSSÁGAIM II.)

Ifj. Lőrincz Miklós  alias M. Laurens:  OKOSSÁGAIM II.
KATASZTRÓFRAVÉDELEM
(pamflett)
  
Olvasom a újságot, és egy cikknél megakad a szemem. Aztat írják, az 
Illatos úti vegyi szennyezés kapcsán, hogy: ”Semmi pánik, mindenki 
nyugodjon meg.  Mondja a katasztrófavédelem és az államtitkár…”.
– Na de hát kérem! hogy a fészket rakó fenébe ne lennék ideges, ha egyszer
nem engem védenek meg a mérgezéstől, hanem a katasztrófát. 
És egyáltalán…! 
Engem csak ne nyugtatgasson egy beszélni tudó katasztrófavédelem...
Miért van több joga a Katasztrófának, mint nekem, aki adófizető polgár 
vagyok.  Engem ki véd, ha mindenki aztat a Katasztrófát védi, hogy bele ne 
rúgjon valaki? Egyébként-is, hogy lehetne megvédeni a Cunamit, ha 
kiszárad a tenger? Vagy mondjuk, ha elhal a földrengés, akkor rohanjunk 
és segítsünk nekijje rángatódzni tovább? Ez kérem hüjjeség! Ráadásul még
Katasztrófavédelmi Igazgatóság is van. ...He???  Mit igazgatnak ott kérem?
Ők igazgatják a katasztrófát hogy jobban páásszoljon a TV reklámokhoz? 
Vagy parancsillag megmongyák nekijje-neki, hogy hol tombolhat bántatlanul? 
Ha ég az erdő, akkor rohamrendőrökkel védik a lángokat, nehogy a tűzoltók 
báncsák szegény katasztrófát? Engem ki véd meg kérem, ha az Igazgatóság 
a Katasztrófát pátyolgatja? Mert ugyi bárki (Aki nem akárki!) beláthassa
kéremszépen, hogy a Ka-tasz-tró-fa-védelem egy hüjjeség. A katasztrófát 
elhárítani vagy megelőzni kéne, nem pedig igazgatni, óvogatni meg
csucsujgatni  szegénykémet. Főleg nem közpénzen és fő-fő-fő államtitkárilag! 
Akárhogy is nézem eztet kérem, ez már kész ka-tasz-tró-fa!

Pest-Buda 2015. május 10.


A mű cím, szerző és a forrás megjelölésével, nonprofit céllal szabadon után-közölhető. 
A mű bárminemű átdolgozásához a szerző külön engedélye szükséges! 

Copyright © M. Laurens 2015 minden jog fenntartva!







2 megjegyzés: